Pagina's

vrijdag 24 oktober 2014

Beetje bezig met ... neon en een give-away!


Leuk zijn ze hè? Die kaartjes met washi-tape en neon-stiften. Heel hip en ik vind ze zo vrolijk.


En als ik dan bezig ben, dan kan ik niet ophouden. Je zag ook al kaartjes hier en hier :-)


Dus ik dacht: ik geef een setje weg!
Wil je bovenstaande 5 kaartjes hebben? Laat dan een berichtje achter hieronder of op mijn FB-pagina (Beetje Bezig). Op 1 november trek ik dan een lootje en laat ik je weten als je gewonnen hebt en stuur ik je de kaartjes toe! Succes!

4 opmerkingen:

Nicole Orriëns zei

Ze doen me aan de eighties denken!

www.huisvlijt.com

Unknown zei

Ik vind ze errug leuk! Wil ook zo kunnen schrijven! :-)
Groetjes Aranka (Spijker)

Rensina Steursma zei

Echt heel gaaf je NEON stiften!
Je kaartjes worden supervrolijk en de washitape past perfect.
Ik ga meteen even meedoen met je actie.
Liefs, Rensina

Anoniem zei

Wauw heel vrolijk!

Een reactie posten

Bedankt voor je berichtje!